battlestar-galactica-mk-630x90
Home » Интернет маркетинг речник – L

Интернет маркетинг речник – L

A /B /C /D /E /F /G /H /I /J /K /L /M /N /O /P /Q /R /S /T /U /V /W /X /Y /Z

_________________________________________________________

 

Landing page

Страница од некоја Веб страна, на која ќе бидете одведени по кликањето на одреден оглас. Тоа може да биде било која страна, но најчесто е страна каде се објаснуваат производите и услугите кои се спомнуваат во огласот

Lead

Термин кој се користи да назначи лице или компанија која изразила интерес за некоја понуда. Компаниите ги следат овие потенцијални купувачи, со цел да ги придобијат како активни купувачи.

Lead Generation

Се исплати кога огласувачите ги плаќаат на компаниите за Интернет рекламирање за квалификувани испитувања на продажби или да обезбедат информации за корисниците каде корисникот се согласил да биде контактиран од маркетерот. Овие процеси се наплатуваат врз основа на изведбата и може да вклучат кориснички апликации, анкети, натпревари или регистрации.

Lead product

Одреден производ може да биде продаден со загуба, со цел да им помогне на компаниите да придобијат нови купувачи

Link checker

Алатка која се користи да провери дали има “скршени” линкови (кои не функционираат)

Link popularity

Мерење на кванитетот и квалитетот на страните на кои има линкови до вашата Веб страна

Link reputation

Квалитетот на дојдовните линкови до вашата страна. Колку се страните поповрзани и попосетени, толку подобра ќе биде репутацијата на вашата Веб страна и повисоко ќе се рангира во пребарувачот

Link text

Текстот кој е содржан во еден линк. На пример, “пребарувач” е линк кој го содржи линк текстот “пребарувач”

Linkrod

Кога Веб страна која претходно била достапна на една URL адреса, веќе не е достапна поради бришење или преместување.

Log file

Фајл кој ги снима вашите актвности на Веб сервер

Long domain name

Домеин адреси кои се подолги од 26 карактери, до теоретскиот лимит од 67 карактери (клучувајчи ја и екстензијата, како што е “.com”)

Loss lead

Тип на производ кој се продава со загуба, со цел команијата да придобие нови купувачи. Компаниите се надеваат дека новите купувачи ќе генерираат профит во идните купувачи.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365