battlestar-galactica-mk-630x90
Home » Во фокусот » “ Ако само набљудуваш – исто како да злоставуваш “

“ Ако само набљудуваш – исто како да злоставуваш “

(РЕГИОН) – Хрватската Агенција Senor , за својот клиент “Храбри Телефон“ (советодавна линија која нуди помош и поддршка на злоставувани деца), реализираше едноставна и многу ефективна кампања со само еден билборд, која предизвика внимание во хрватските и регионалните медиуми и многу позитивни коментари од маркетинг колегите.

Предизвик:

Злоставувањето на деца се случува секојдневно, често и пред очите на набљудувачите. За жал, и со сведоци, често поминува непријавено. Иако злоставувањето е препознато како друштвено неприфатливо, од разно-разни причини (страв од злоставувачот, линија на помал отпор, “не е мој проблем“), сведоците често ја вртат својата глава. Токму тие се целта на оваа кампања, со која агенцијата Senor, сака да ги опомени дека не чинењето ништо е речиси исто штетно како и соучествување.

Решение: 

Како што велат од Senor, убавите кампањи помагаат, но луѓето понекогаш треба  и да…… се просветлат.

Со едноставна интервенција на класичен медиум, со помош на светло со сензор, минувачите се ставени во улога на соучесници и соочени со последиците на игнорирање на проблемот: Ако само набљудуваш, исто како да злоставуваш !

погледнете: 

Креативен директор и копирајтер: Вања Блуменшајн
Акаунт директор: Ива Калигариќ
Дизајн: Имелда Рамовиќ / Ивана Рубељ

Автор Борис Ефтимовски

Борис е маркетинг и ПР професионалец, основач на Маркетинг365. Во своето работно портфолио, вклучува работни ангажмани за повеќе домашни и интернационални мали, средни и големи компании каде бил вклучен како маркетинг/ПР менаџер или консултант. Доколку Ви е потребна асистенција или консултација за Вашите маркетинг, ПР или продажни активности пишете му на: boris@marketing365.mk

ФБ Коментари

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365