Home » Во фокусот » Cosmopolitan во партнерство со SEAT лансираше автомобил специјално наменет за жени

Cosmopolitan во партнерство со SEAT лансираше автомобил специјално наменет за жени

CosmoCar-20160916070458730Автомобилот е специјална верзија на моделот SEAT Mii со посебни додатоци избрани од страна на глобалниот креативен тим, регионални уредници и читатели.

Сузан Франц, која e глобален маркетинг директор на SEAT, рече дека автомобилот се поклопува тотално со потребите на жените “во однос на секојдневна употреба “, а освен тоа ова е “најженскиот автомобил” на брендот SEAT.

Таа рече: “Овој нов автомобил ја надминува естетиката, тоа е функционално возило каде дизајнот има цел.

“Cosmopolitan придонесе за трансформација на улогата на жената во општеството, а Mii заедно со Космополитан има за цел да воспостави нова перспектива на автомобили, преку која ќе искаже почит кон модерната жена. “

CosmoCar2
Hearst истражува се повеќе начини за да создаде нови извори на приходи, по падот на приходите од принт изданието. Од неодамна својот фокус го насочи на настани, лансирањето на иницијативи, како што е beauty pop-up во шопинг центрите во Лондон .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365