Home » Во фокусот » “Costumer Service Conference“ на 12 јули во хотел Порта

“Costumer Service Conference“ на 12 јули во хотел Порта

На ден 12.07.2018 година во хотел Порта, ќе се одржи настанот “Costumer Service Conference“

Целта на конференцијата е да се разбуди свеста дека добрата услуга е клучна за зголемување на профитот на компанијата.

Само 4% од клиентите се жалат за лошата услуга, другите 96% едноставно одат да ги трошат парите кај Вашите конкуренти.

Присутните  на оваа конференција ќе научат стратегија за услуги на клиентите, како љубезно да ги услужуваат клиентите и истите да станат нивни лојални клиенти, а врз основа на тоа да го зголемат профитот на компанијата. Како да се справат со незгодни клиенти а при тоа, таа ситуација да им не влијае понатаму во работниот ден со другите клиенти.

Теми и вежби на кои ќе се работи на конференцијата се:

– Идеален купувач

– Што работам добро, а што лошо во давање на услуга

– Што ќе направам и променам до крајот на 2018 г.

– Kако да го надминеме стресот после конфликтен клиент и како да продолжиме смирено да работиме?

Настанот е наменет за сите вработени кои што имаат директна комуникација со клиенти, претприемачи, сопственици на бизниси и извршни менаџери, менаџери за маркетинг, продажба, како и банки, телекомуникациски компании, аптеки, продажни ланци, дистрибутери, производители, осигурителни компании… и сите оние на кои им се важни желбите на купувачите и кои имаат определба нудејќи квалитетна услуга да стекнат лојални клиенти.

Предавачи на настанот ќе бидат Кристина Ерцеговиќ, сериски претприемач, писател и бизнис ментор и Катерина Ангеловска, тренер за личен развој и мотивациски говорник.

Повеќе информации на: http://bit.ly/kasiaCSC
Facebook настан: https://www.facebook.c om/events/198155237679717/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365