battlestar-galactica-mk-630x90
Home » Во фокусот » Diet Coke Can edition за денот на вљубените во Франција

Diet Coke Can edition за денот на вљубените во Франција

Една од поинтересните случувања кога станува збор за The Coca Cola Company e неодамнешниот дизајн на ограничениот број на лименки Coca Cola Light наменета за денот на вљубените во Франција. Имено како што веќе претходно спомнавме, новиот креативен директор на Coca Cola France за 2014 година, Chantal Thomass ја дизајнираше лименката на Coca Cola Light секако нанесувајќи од нејзиниот «personal touch».

Coca Cola Light - St. Valentine - France

Kako  што вели  Chantal Thomass, дизајанирањето на лименката со «black lace and a heart-shaped ribbon pattern»  е доказ дека секој и сешто може да биде «seductive and attractive» , се разбира доколку се сака.

Овој лимитиран број на лименки Coca Cola Light ќе биде во можност да се најде само во месец Февруари во Франција додека остатокот од светот ќе може само да си «фантазира» за оваа seductive can edition на Coca Cola.

Имено ова не е прв пат Coca Cola France да ангажира креативен директор за special edition производи. Оваа улога изминативе години ја имаа Karl Lagerfeld, Jean Paul Gaultier, Marc Jacobs…

Подолу можеме да ја видеме Chantal Thomass во нејзината препознатлива розова боја, фотографирана од Ellen von Unwerth.

Chantal Thomass

Автор Душан Пецов

Душан учестувал на повеќе маркетинг проекти во Македонија и Франција каде што успешно ги завршува студиите по маркетинг и со што се стекнува со интернационално искуство. Се интересира за Меѓународен Маркетинг, Глобален Маркетинг, Бренд Маркетинг, Brand Equity и Sponsorship.

ФБ Коментари

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365