Home » Во фокусот » Едноставна и импресивна кампања на компанијата Скај

Едноставна и импресивна кампања на компанијата Скај

Малиот пропуст во рекламите за популарните филмови ги нагласува придобивките на видео содржините на барање (VoD)

Скај Германија и агенцијата “Сервисплан” лансираа одлична едноставна кампања, чии реклами само со една буква покажуваат колку е безвредно да се пропушти почетокот на филмот.

Оваа кампања многу впечатливо ги нагласува придобивките од функцијата за рестартирање на содржината на Sky Q, а нејзината цел е да ги привлечат гледачите на ТВ од линеарние навики на нивната VoD услуга.

Во креативата на рекламите едноставно се исфрлени првите букви од популарните филмови, меѓу кои Kill Bill, Goldfinger, Trainspotting и Braveheart за да се истакне дека пропуштањето на почетокот на филмот едноставно го уништува целото искуство на гледање на филмот.

Рекламите се прикажани во печатени медиуми, билборди и на социјалните мрежи.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365