Home » Во фокусот » Едноставните Олимписки игри

Едноставните Олимписки игри

Минатата година, во Лондон се одржаа Летните Олимписки Игри кои што го донесоа најсмелиот олимписки дизајн и бренд кој што требаше да “инспирира генерација”.

london-2012

Лондон успеа да ја продаде својата приказна.

Идната година, во Сочи, Русија, ќе се одржат следните Зимски Олимписки Игри. Брендот на Сочи го отсликува традиционалниот руски дизајн во придружните елементи на брендирањето, додека главниот знак/лого е зборот Сочи точка ру и со тоа станува првата Олимпијада која што има интернет домеин во својот бренд. И првата зимска олимпијада која што има летен слоган “Жешко. Кул. Твој.”

Russia sochi2014

Во дизајн и бренд менаџмент круговите, она што во моментов е предмет на дискусија со предзнак олимписки е дизајнот на брендот на Зимските Олимписки Игри во Пјончанг, Јужна Кореја, 2018; бренд што беше официјално презентиран овој месец.

Pyeongchang 2018

Она што прво паѓа на ум е Google. И Google. И Google. Google Olympics.

 

 

Во следните слики можете да го видите брендот. Оставам на Вас да го искажете својот став во врска со овој екстремно симплифициран лого дизајн и бренд.

pyeongchang_2018_02_icons pyeongchang_2018_07_stuff pyeongchang_2018_04_icons pyeongchang_2018_01_doodles

Автор Мирослав Мечкароски

Мирослав е инволвиран во различни маркетинг проекти на различни платформи, со акцент на интернет медиумите и нивното влијание. Омилената дестинација му се бренд стратегиите и јавното говорење (+ПР), а како деликатес ги смета проектниот менаџмент и менаџментот на настани.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365