Home » Во фокусот » F*** you, G+

F*** you, G+

Знаете веќе што значат ѕвездичките.

Google го купи YouTube на крајот на 2006-тата година.

Google го создаде Google+ социјалниот медиум во 2011-тата како своевиден одговор на Facebook.

Google-plus

 

Како сервис број 1 за споделување видеа во интернет просторот, минатата недела YouTube доби освежување во делот на коментирање приклучувајќи го G+ како алатка при подобро сортирање на дадените коментари. И создаде хаос.

Според официјалното соопштение, YouTube го промовира системот на коментирање што би требало да го намали негативитетот во нив и го пополни со коментари од G+. Google во целиот овој процес кој трае со месеци, ги интегрира сите свои сервиси под еден чадор. Јавноста не е воодушевена од овие чекори. Напнувањето на Google да се користи G+ повеќе донесе повеќе лошо него добро.

Едно од најдобрите начини генералната публика да се спротистави е да го искористи истиот YouTube сервис. Паметно. Кликнете на сликата за да го видете виралното видео на Ема Блекери која што го пее на укулеле она што сите го мислат:

GVideo

Дали Google со настојувањето да го припои G+ кон сите свои сервиси впрочем создава ситуација на “неканет гостин”? За да коментирате на било кое видео, Вам ви е потребен G+ профил, сакале или не. А, за да имате G+ профил, Вам ви е потребен Gmail профил. Магично.

Дали брендот Google се вообрази и почна да не ги слуша своите корисници кои што го воздигнаа на она ниво што е сега?

Дали како маркетинг специјалисти Вие би го користеле овој принцип?

Автор Мирослав Мечкароски

Мирослав е инволвиран во различни маркетинг проекти на различни платформи, со акцент на интернет медиумите и нивното влијание. Омилената дестинација му се бренд стратегиите и јавното говорење (+ПР), а како деликатес ги смета проектниот менаџмент и менаџментот на настани.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365