Home » Во фокусот » #HelloBeer – малку поинакви пивски реклами

#HelloBeer – малку поинакви пивски реклами

Кога група млади дечки ќе начекаат ДОБРО пиво… и.. ќе се запијат, често прават глупости т.е. “будалии“ :) Нели?

Тоа е факт на кој никој неможе да му противречи, но факт кој многу пивски компании сакаат да го сокријат во своите реклами за “ДОБРО пиво“, факт кој маркетерите гледаат да го премолчат кога опишуваат забава после неколку голтки од пивото кое го продаваат.

Во Австралија има пиво кое се вика Carlton Dry. Неговиот бренд е “доверен“ да се развива на маркетинг агенцијата Clemenger BBDO од Мелбурн која за потребите на кампањата #HelloBeer, го размисли погореспоменатиот факт и му погледна директно во очи !

Тие направија серија поинакви пивски реклами во кои група млади дечки, “инспирирани“ од неколку чашки повеќе Carlton Dry безопасно се забавуваат….баш се забавуваат :) Погледнете ! Пријатен викенд !

 

 

Автор Борис Ефтимовски

Борис е маркетинг и ПР професионалец, основач на Маркетинг365. Во своето работно портфолио, вклучува работни ангажмани за повеќе домашни и интернационални мали, средни и големи компании каде бил вклучен како маркетинг/ПР менаџер или консултант. Доколку Ви е потребна асистенција или консултација за Вашите маркетинг, ПР или продажни активности пишете му на: boris@marketing365.mk

ФБ Коментари

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365