Home » Во фокусот » #HelloBeer – малку поинакви пивски реклами

#HelloBeer – малку поинакви пивски реклами

Кога група млади дечки ќе начекаат ДОБРО пиво… и.. ќе се запијат, често прават глупости т.е. “будалии“ :) Нели?

Тоа е факт на кој никој неможе да му противречи, но факт кој многу пивски компании сакаат да го сокријат во своите реклами за “ДОБРО пиво“, факт кој маркетерите гледаат да го премолчат кога опишуваат забава после неколку голтки од пивото кое го продаваат.

Во Австралија има пиво кое се вика Carlton Dry. Неговиот бренд е “доверен“ да се развива на маркетинг агенцијата Clemenger BBDO од Мелбурн која за потребите на кампањата #HelloBeer, го размисли погореспоменатиот факт и му погледна директно во очи !

Тие направија серија поинакви пивски реклами во кои група млади дечки, “инспирирани“ од неколку чашки повеќе Carlton Dry безопасно се забавуваат….баш се забавуваат :) Погледнете ! Пријатен викенд !

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365