Home » Во фокусот » IKEA направи своја верзија на Кама Сутра

IKEA направи своја верзија на Кама Сутра

Во својата нова кампања за Соединетите Американски Држави, брендот за мебел IKEA се одлучи да направи своја верзија на Кама Сутра и да ги инспирира потрошувачите да го „зачинат“ амбиентот во своите спални соби. Имено, во новиот каталог на IKEA, имињата на бројните секс-пози од Кама Сутра се употребни за опис на различно уредени спални соби и дизајнерски решенија наменети за различни карактери на луѓе.

Дизајнот на собите бил направен врз основа на обемно истражување спроведено од страна на брендот, со цел да се согледаат различните потреби и желби кои луѓето го имаат во врска со својот дом и спални соби. Без разлика дали тие сакаат „свежа перспектива“ или „интимна атмосфера“, Кама Сутра на IKEA е тука да инспирира и возбудува.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365