Home » Во фокусот » Кога “Хајнекен“ сака да го доживеете

Кога “Хајнекен“ сака да го доживеете

Како дел од прославата на 140-иот роденден на Хајнекен, во Тајпеј, Кина, тимот на Хајнекен приреди вистински спектакл со употреба на “Leap motion” технологија (компјутерски хардвер со управувачки сензори кои дозволуваат рацете или прстите да се употребат како инпут во компјутерот…..значи како маус или тастатура…) со која ги охрабри посетителите да влезат во Хајнекен светот, лично да го доживеат брендот и да ја споделат Хајнекен “тајната“.

Хајнекен кабината опремена со 3D проектор кој проектира на сите ѕидови овозможија уникатно “патување“ низ времето и “собирање“ на 5-те клучни елементи потребни да се создаде Хајнекен.

Секој посетител после успешно завршената мисија добива персонализирано шише Хајнекен.

Еве како изгледаше сето тоа:

Автор Борис Ефтимовски

Борис е маркетинг и ПР професионалец, основач на Маркетинг365. Во своето работно портфолио, вклучува работни ангажмани за повеќе домашни и интернационални мали, средни и големи компании каде бил вклучен како маркетинг/ПР менаџер или консултант. Доколку Ви е потребна асистенција или консултација за Вашите маркетинг, ПР или продажни активности пишете му на: boris@marketing365.mk

ФБ Коментари

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365