battlestar-galactica-mk-630x90
Home » Во фокусот » Кои навики на ПР-луѓето им сметаат на новинарите?

Кои навики на ПР-луѓето им сметаат на новинарите?

На HubSpot блогот начекав една одлична статија која ги презентира резултатите од истражувањето кое тие неодамна го направиле а се однесува на навиките на ПР агенциите и ПР професионалците ->  кои на новинарите прилично им сметаат.

Ако се има тенденција за постојан баланс меѓу желбите на клиентите и потребите на новинарите и се сака да се биде успешен ПР-овец, мислам дека не е на одмет да се знаат овие неколку навики на некои ПР професионалци, за кои новинарите се изјасниле дека не им се допаѓаат.

Погледнете ја презентацијата во продолжение:

Некои поважни highlights :)
– Новинарите мразат да ги барате на телефон за да Ви потврдат дека го добиле Вашиот e-mail :)
– Новинарите мразат subject – от на Вашиот e-mail да биде со ГОЛЕМИ букви :)
– Навистина не им се допаѓа кога “случајно“ ќе исфрлите некое ИМЕ за кое мислите дека ќе им влијае на нивната одлука да објават/необјават нешто.

Автор Борис Ефтимовски

Борис е маркетинг и ПР професионалец, основач на Маркетинг365. Во своето работно портфолио, вклучува работни ангажмани за повеќе домашни и интернационални мали, средни и големи компании каде бил вклучен како маркетинг/ПР менаџер или консултант. Доколку Ви е потребна асистенција или консултација за Вашите маркетинг, ПР или продажни активности пишете му на: boris@marketing365.mk

ФБ Коментари

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365