battlestar-galactica-mk-630x90
Home » Во фокусот » KRUPS HEINEKEN SUB

KRUPS HEINEKEN SUB

Eдна од поинтересните маркетинг стратегии што се вретеше во јавноста во 2013 година е co-branding стратегијата помеѓу Krups (германски производител на апарати за домаќинство) и Heineken.  Иако овие две компании се занимаваат со различни бизниси т.е произведуваат производи кои се во сосема различни категории на производи, сепак претставуваат одличен пример за успешна co-branding стратегија.

heineken

Целта на оваа co-branding  стратегија помеѓу Krups и Heineken е да се таргетираат помлади лица (upper middle segment) од таканаречените «emergent markets» и да им се понуди искуство со ова premium пиво независно дали е тоа во бар или во домашна атмосфера.

Сличен е примерот на co-branding помеѓу Krups и Nestlé Nespresso.  И оваа co-branding  стратегија се покажа како многу успешен пример.

nescafe

Што е всушност идејата со co-branding стратегиите ? Иако темата за co-branding е доста сложена, сепак главната цел на компаниите е да направат Brand Image Evolution.  Тоа значи дека едниот бренд производ  ќе му позајми некои асоцијации на другиот бренд производ и обратно со цел да се направи надополнување на brand image и на двата брендови (win-win).

Автор Душан Пецов

Душан учестувал на повеќе маркетинг проекти во Македонија и Франција каде што успешно ги завршува студиите по маркетинг и со што се стекнува со интернационално искуство. Се интересира за Меѓународен Маркетинг, Глобален Маркетинг, Бренд Маркетинг, Brand Equity и Sponsorship.

ФБ Коментари

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365