Home » Во фокусот » «Make up палета» во боите на Facebook од Yves St-Laurent

«Make up палета» во боите на Facebook од Yves St-Laurent

Една од поинтересните креативни маркетинг идеи за оваа година исто така беше и онаа на Францускиот бренд Yves St-Laurent.  Со цел да им се заблагодари на своите Facebook фанови, компанија најде една генијална идеја: да направи «палета make up» во боите на Facebook.

make up paleta vo boite na facebook

Оваа креација била наменета само за Facebook фановите на Yves St-Laurent и произведена во 1650 примероци од кои 700 биле наменети само за Француските фанови.  Фамозната палета ја нарекле «Devoted to Fans».

За да се дојде до оваа палета, требало прво да се стане Facebook фан на Yves St-Laurent. За многу кратко време се направила дури и долга листа на чекање, а 50 примероци дури и биле предвреме продадени.

Автор Душан Пецов

Душан се интересира за Brand Equity, Бренд Маркетинг и Однесувањето на потрошувачите. Моментално е ангажиран во Nestlé Македонија како Trainee in Trade Marketing

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365