Home » Во фокусот » Мекдоналдс направи автентична копија на луксузните влечки на Balenciaga од 545 долари

Мекдоналдс направи автентична копија на луксузните влечки на Balenciaga од 545 долари

Минатиот август, шпанскиот луксузен моден бренд Balenciaga лансираше нов модел на влечки од 545 долари кои, според публиката на социјалните медиуми, изгледале како пакувањето за помфрит на McDonald’s.

Половина година подоцна, McDonald’s, заедно со агенцијата Nord DDB, конечно се одлучи да му одговори на модниот бренд преку пост на Инстаграм за време на Стокхолмската модна недела.

 

View this post on Instagram

 

Om vi får 103042 likes släpper vi dessa på riktigt. 😎🍟 #FWStockholm #Trendsetter #FashionWeek #McDonaldsSverige #Donken

A post shared by McDonald’s Sverige (@mcdonaldssverige) on

Од брендот за брза храна додадоа дека навистина ќе почнат да ги произведуваат влечките во облик на пакувањето за помфрит доколку постот на Инстаграм добие 103,042 допаѓања.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365