Home » Во фокусот » Mondelez International го лансира Cadbury Glow во Индија

Mondelez International го лансира Cadbury Glow во Индија

Се наближува Нова Година а со неа и подароците :) 

Кога се работи за « gift market »  не би можеле да ги избегнеме изненадувањата од Mondelez International.  Оваа групација се реши да лансира нов производ специјално создаден за Индискиот пазар и тоа  во време на прослава на познатиот фестивал Diwali (the festival of lights ). 

glow 1 glow 2

 

 

 

 

 

 

 

 

Новата бренд стратегија на Mondelez International  е доста специфична со специфична бренд архитектура.

Имено главниот двигател на перцепциите ( Brand Equity)  е самиот бренд  Cadbury.  The Cadbury brand служи како « parent brand » под чие име се вметнати нови производи Cadbury  Dairy Milk и Cadbury Glow.

Затоа брендот Cadbury е umbrella brand.  Ова овозможува  директен трансфер и подршка на перцепциите од Cadbury на Cadbury  Dairy Milk и Cadbury Glow. 

glow 3

 

Инако Cadbury се смета за iconic brand на Mondelez International. Овој бренд располага со специфични  централни бренд вредности  како што се « generosity », « playfulness» , « optimism »   и  « pioneering spirit ». 

Со овој umbrella brand Mondelez International ја зацврстува позицијата во « gifting premium segment » на пазарот. Целта не е да се импресионира туку да се привлечат оние кои сакаат да ги изненадат но и збогатат животот на нивните сакани.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365