Home » Во фокусот » Наградени најдобрите кампањи на меѓународните Clio Awards

Наградени најдобрите кампањи на меѓународните Clio Awards

Ако имавте некаков сомнеж дека адвертајзингот прераснал во трка за креативни иновации, не гледајте подалеку од победниците на овогодинешното издание на меѓународниот креативен фестивал Clio Awards.

Највисокото признание на фестивалот, Grand Clio наградата, им припадна на брендовите и идеите кои го предизвикуваат концептот на адвертајзингот како област закотвена во 30-секундни телевизиски спотови. Иновациите и храбрите одлуки доминираа на наградната церемонија која се одржа средата вечер во Њу Јорк.

Она што е интересно е што, за разлика од минатата година кога кампањата „Fearless Girl“ на McCann и State Street Global Advisors освои пет Grand Clio награди, оваа година немаше еден доминантен победник. Најмногу награди освои австралиската агенција Host/Havas која освои 2 Grand Clio награди за кампањата „Palau Pledge“.

Buger King ја освои наградата за Огласувач на годината, Ogilvy Chicago ја доби наградата за Агенција на годината, а BBDO Worldwide за Агенциска мрежа на годината.

Во продолжение следуваат освојувачите на наградата Grand Clio по категорија:

Категорија: Direct Grand Clio

Кампања: „Palau Pledge“
Огласувач: Palau Legacy Project
Агенција: Host/Havas

Категорија: Innovation Grand Clio

Кампања: Palau Pledge
Огласувач: Palau Legacy Project
Агенција: Host/Havas

Категорија: Print Grand Clio

Кампања: Ikea Pee Ad
Огласувач: Ikea
Агенција: Åkestam Holst

Категорија: Digital/Mobile Grand Clio

Кампања: Exclusive the Rainbow
Огласувач: Skittles
Агенција: DDB Chicago

Категорија: Film Grand Clio

Кампања: Welcome Home
Огласувач: Apple
Агенција: TBWA\Media Arts Lab

Категорија: Branded Entertainment Grand Clio

Кампања: Corazon
Огласувач: Montefiore
Агенција: Serial Pictures

Категорија: Out of Home Grand Clio

Кампања: The Most German Supermarket
Огласувач: Edeka
Агенција: Jung von Matt

Категорија: Integrated Campaign Grand Clio

Кампања: Gene Test
Огласувач: Marmite
Агенција: adam&eveDDB

Категорија: Partnerships and Collaborations Grand Clio

Кампања: Pride Jersey
Огласувач: AIG
Агенција: TBWA\Hakuhodo

Категорија: Audio Grand Clio

Кампања: JFKunsilenced
Огласувач: Times/News UK and Ireland
Агенција: Rothco/Accenture Interactive

Категорија: Grand Clio Music – Music Marketing

Кампања: “1-800-273-8255”
Огласувач: Prevention Lifeline
Изведувачи: Logic, Alessia Cara и Khalid

Категорија: Grand Clio Music – Use of Music

Кампања: webeefin?
Огласувач: Wendy’s
Агенција: VML

Целосната листа на наградени може да ја погледнете на следниот линк.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365