Порталот Маркетинг мрежа на 29. октомври во Белград го организира првиот српски национален Фестивал за интегрирани комуникации – КАКТУС 2015. Фестивалот под слоганот “Идеи кои опстануваат“ ќе понуди богата и интересна програма од различни области на интегрираните комуникации, како и преглед на најновите светски трендови.
Дневниот конференциски дел од фестивалот ќе биде составен од предавања и работилници на некои од водечките комуникациски стручњаци од Европа меѓу к0и и Abraham Abbi Asefaw и Maksimilian Kallhed, основачи на Pop Up агенцијата од Лондон; Catalin Dobre, Executive Creative Director на McCann Букурешт ; Toygun Yilmazer, Chief Strategy Officer, ТБЊА/Истанбул, Mike Brandt, основач на данската агенција Urge и иновативниот пристап во огласувањето – Advertisingawesomeness, како и Matija Vujovic и Vladimir Grcic од агенцијата Kitchen Prague.
Abraham Abbi Asefaw и Maksimilian Kallhed се основачи на Pop Up агенцијата од Лондон. Тие сметаат дека ниеден бриф не е тежок, како и дека глобалното вмрежување е обавезно. Нивните предавања на Cannes Lions, Eurobest и Dubai Lynx фестивалите беа оценети со исклучително висока оценка. На фестивалот Kaktus 2015 ќе зборуваат на темата “You only need 48 hours to solve a brief“.
Catalin Dobre во моментов работи како извршен креативен директор во агенцијата Меккен Букурешт.Тој може да се пофали дека има освоено дури 21 кански лав, Гранд При на Евробест и Cresta, како и неколку други златни, сребрени и бронзени награди на најголемите адвертајзинг фестивали ширум светот. На фестивалот во Белград ќе зборува на исклучително интересна тема “The Underdogs Academy“.
Toygun Yilmazer работи како Chief Strategy Officer во агенцијата TBWA\Istanbul, која е најголема и најнаградувана агенција во Турција. Стекнувал искуство и во TBWA агенциите во Лондон и Хамбург. Во својот долгогодишен агенциски живот соработувал со голем број на светски брендови како Nivea, Henkel, Adidas, Absolut, Nissan итн. а бил член и на жириата на Euro Effies и Effie Turkey. Со учесниците на Кактус ќе ги сподели своите искуства на темата “Working at the Speed of Culture“.
Mike Brandt, основач на данската агенција Urge и иновативниот пристап во огласувањето Аdvertisingawesomeness , на 29 октомври во Белград ќе зборува на темата “Forget the Product. Forget the Idea. Forget the Campaign“, додека пак Marija Vujovic и Vladimir Grcic од агенцијата Kitchen prague ќе за зачинат програмата со вкусната тема “Serving Creativity“.
snivač danske agencije Urge i inovativnog pristupa u oglašavanju – Advertisingawesomeness, 29. oktobra u Beogradu govoriće na temu “Forget the Product. Forget the Idea. Forget the Campaign“, dok će Matija Vujović i Vladimir Grčić iz agencije Kitchen Prague začiniti program ukusnom temom “Serving Creativity“.
На Кактус 2015 ќе зборува и Atanas Raykov, генерален менаџер во CEE во компанијата Viber, Marijana Pripic – брендинг директор во Google, Svetlana Stavreva, директор за маркетинг и комуникации во компанијата IBM за Југоисточна европа, како и Jacob kobi Gamliel, основач на една од најголемите дигитални агенции во Израел – iSOCIA
Вечерната програма на фестивалот ќе биде одбележана со доделување на награди за најдобрите во професијата. Наградите се доделуваат во 13 категории, а нив ги добиваат организации, компании, институции и агенции за најквалитетните и најпрофесионалните интегрирани кампањи во изминатата година. За тоа кој ќе ги добие овогодинешните КАКТУС награди ќе одлучува стручно жири кое го сочинуваат 25 угледни професионалци од креативните, ПР и дигитални агенции од Србија и регионот.
Повеќе информации за фестивалот Кактус можете да најдете на www.kaktus.rs.