Home » Во фокусот » Некои од најголемите адвертајзинг промашувања

Некои од најголемите адвертајзинг промашувања

Порталот “Marketing Read“, направи преглед на некои од најголемите адвертајзинг “промашувања“ , односно outdoor и принт креативи кои поради некои околности изгледаат сосема погрешно, смешно па дури и навредливо.

Погледнете ги во продолжение и слободно предложете и Вие надополнување на овие примери како НЕ ТРЕБА да изгледа една реклама.

*Опкружувањето каде ќе се постави еден билборд е навистина многу важно. Посебно ако во близина има друга реклама која може да се вклопи во контекстот на Вашата.

marketing read, marketing news, examples,

 

* Секоја чест за интегрираниот твитер на овој билборд….секоја чест и за тој што го начекал овој момент и направил фотографија. За овие тројца едноставно не бил добар ден :))

live-twitter-fail-marketing read

 

*Хммм…

wtf - marketing read

 

* Игра со зборови….Да “јавнеме“ што ?

marketing fails

 

*Еднставно е името , се вика “Банана“ и сите така го знаат….нема потреба од комплицирање.

bannana, marketing fails, ad fails

*Расистичка паста за заби

marketing read, marketing management, target marketing, marketing books

Автор Борис Ефтимовски

Борис е маркетинг и ПР професионалец, основач на Маркетинг365. Во своето работно портфолио, вклучува работни ангажмани за повеќе домашни и интернационални мали, средни и големи компании каде бил вклучен како маркетинг/ПР менаџер или консултант. Доколку Ви е потребна асистенција или консултација за Вашите маркетинг, ПР или продажни активности пишете му на: boris@marketing365.mk

Marketing365 Marketing365 Marketing365