Home » Во фокусот » Њу Момент Македонија со финале на Cannes Lions 2013

Њу Момент Македонија со финале на Cannes Lions 2013

Одлична вест ни дојде денеска од Кан.

Во предвечерието на одлуката за победник во категоријата “Titanium and Integrated Lions” која треба да биде објавена утре во 23:00 часот, денеска беше објавен списокот на финалисти, каде свое место има и македонската агенција Њу Момент.

Во конкуренција со уште 29 други финалисти, Њу Момент ќе се натпреварува со кампањата која е наречена “10 метри одвоени“.

New Moment New Ideas Macedonia - Marketing365

Нарачател на кампањата е Генералниот секретаријат на Влада на РМ а спотот е дел од кампањата за соживот и меѓуверска толеранција.

Спотот е сниман во неколку верски објекти во Скопје и околината, и се однесува на првата заедничка (истовремена) молитва на православните христијани и муслиманите.

Финалето (кое во Кан истовремено значи награда) е ПРВА награда за Њу Момент Македонија досега на Cannes Lions.

Стискајте палци утре да земат и златно лавче :)  lavce

 

Надополнето 10:00 ч / 22.06.2013 :

Колку што стигнуваат информациите од нашиот дописник од Кан, по се изгледа дека New Moment Skopje е единствена агенција од Јадранскиот регион која влезе во финале.

Досегашната статистика вели дека само 3 до 5 проценти од кампањите влегуваат во финале – што е навистина успех за респект.

 

Автор Борис Ефтимовски

Борис е маркетинг и ПР професионалец, основач на Маркетинг365. Во своето работно портфолио, вклучува работни ангажмани за повеќе домашни и интернационални мали, средни и големи компании каде бил вклучен како маркетинг/ПР менаџер или консултант. Доколку Ви е потребна асистенција или консултација за Вашите маркетинг, ПР или продажни активности пишете му на: boris@marketing365.mk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365