Home » Во фокусот » Најк со нова реклама по повод повлекувањето на дресовите на Коби Брајант од страна на ЛА Лејкерс

Најк со нова реклама по повод повлекувањето на дресовите на Коби Брајант од страна на ЛА Лејкерс

Трите нови спотови на некој начин ја оживуваат познатата кампања од 2009 година

Клубот Лејкерс ги повлече двата дреса со броевите 8 и 24, кои во 20-годишната кариера ги носеше Коби Брајант, еден од најдобрите играчи во историјата на НБА лигата. Со цел да ја одбележи оваа пригода, компанијата Nike ја оживееја познатата куклена кампања од 2009 година, во која што овај пат глумат Мапет верзиите на Коби Брајант и Леброн Џејмс.

Во првото видео, Брајант и Џејмс одмараат на плажата на зајдисонце, пиејќи кокосов сок, а Брајант го задева Џејмс со признанието кое што неодамна го доби.

Во вториот спот „Uncle Charlie“, Брајант прашува „Кој Брајант бил подобар?“, додека во третиот спот „Handicrafts“, ја објаснува разликата помеѓу дресовите со број 8 и 24.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365