Home » Во фокусот » Новата реклама на H&M покажува како денешната Дама треба да изгледа и да се однесува

Новата реклама на H&M покажува како денешната Дама треба да изгледа и да се однесува

Легендарната песна на Том Џонс во 1971 година, “Таа е дама”(She’s a Lady) беше голем хит и химна на сите мажи кои сакаа да ја најдат вистинската жена- со “стил и грациозност”, но истовремено тоа да биде жена која” секогаш ќе го знае своето место”.
Таа дама може да биде секоја, но за еден човек . Тој човек, во 1971 година, го рашири овој феминистички бран и успеа да ја најде жената со која повеќе би сакал да оди на вечера отколку да се забавува за кратко.

hm-lady-hed-2016

Во секој случај, тоа е причината поради која H&M ја искористи токму оваа песна – новата верзија на дуото Lion Babe која во новата реклама се совпадна комплетно.

H & M создаде феминистичка химна “песна“ со цел да се редефинира мислењето за жените, погледот кон нив за нивното размислување и постапки, кое е нивното место во општеството итн.

За рекламата, од Шведската агенција Forsman & Bodenfors , ангажирале различни жени , вклучувајќи ја актерката Лорен Хатон , моделот Adwoa Aboah , транс актерката Хари Nef , главниот креативен директор (еден од Adweek Creative 100 оваа година) Pum Lefebure и Lion Babе – кои прават што сакаат, се облекуваат како сакаат, постојат како човечки суштества од секојдневието и не се идеализирани дами.

Употребата на оваа песна го врати феминизмот во мода, и покажа како треба денес на жените да се гледа.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365