Home » Во фокусот » “Острови на отпадот“ не е само кампања, тоа е и држава која освои Гранд При на фестивалот Cannes Lions

“Острови на отпадот“ не е само кампања, тоа е и држава која освои Гранд При на фестивалот Cannes Lions

Кампањата “Trash Isles“ или “Островите на отпадот“, која ја изработија АМВ BBDO и LADBible, ја освои наградата Гран при во една од најважните категории на меѓународниот фестивал на креативноста Cannes Lions, во категоријата Дизајн.

Проектот “Острови на отпадот“ е олицетворение на think-big концептот, а на неговото создавање работеле заедно АМВ BBDO, LADBible и The Plastic Oceans Foundation, кои од огромен куп на ѓубре кое плута во океаните направија огромен остров и буквално создадоа нова држава која веќе има повеќе жители од 27 други земји! Тоа е земја која има свое знаме, валута, химна … сите карактеристики на една држава.

Кампањата ја препознаа и поддржаа многу познати личности од целиот свет, кои станаа почесни граѓани, а некои дури презедоа и официјални функции во новата држава. Портпаролот на генералниот секретар на ОН ја опиша кампањата како “иновативен начин да се подигне свеста за овој проблем, кој обично останува невидлив.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365