battlestar-galactica-mk-630x90
Home » Во фокусот » Поради кои цели брендовите го користат Твитер?

Поради кои цели брендовите го користат Твитер?

Големите брендови кои без исклучок се присутни на речиси сите социјални мрежи го користат Твитер за да се дружат со фановите и “следачите“ со години….но кога веќе знаеме дека повеќето од нив таму не се огласуваат (зборуваме за платено огласување), тогаш се поставува прашањето кои се причините поради кои компаниите го користат овој сервис?

Ако веруваме на неодамнешното истражување на Универзитетот за социјални медиуми од САД кои испитале над 1000 маркетинг професионалци на оваа тема, резултатите велат дека брендовите најчесто го користат Твитер за да ја зголемат свесноста за брендот.

Можеби по малку неочекувано, генерирањето на продажба преку Твитер, не е во топ приоритетите на маркетерите.

Следниов графикон, обработен од Statista и првично објавен на Mashable, ги прикажува седумте најважни причини зошто брендовите го користат Твитер ! 

Twitter

Автор Борис Ефтимовски

Борис е маркетинг и ПР професионалец, основач на Маркетинг365. Во своето работно портфолио, вклучува работни ангажмани за повеќе домашни и интернационални мали, средни и големи компании каде бил вклучен како маркетинг/ПР менаџер или консултант. Доколку Ви е потребна асистенција или консултација за Вашите маркетинг, ПР или продажни активности пишете му на: boris@marketing365.mk

ФБ Коментари

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365