Home » Во фокусот » Погледнете ја првата рекламна кампања на Kia во Индија која достигна 250 милиони прегледи

Погледнете ја првата рекламна кампања на Kia во Индија која достигна 250 милиони прегледи

Првата рекламна кампања на компанијата Kia во Индија постигна спектакуларни бројки. Базирана врз дизајнот на моделите на корејската марка, кампањата има 250 милиони прегледи на сите дигитални платформи во земјата, за помалку од 40 денови од нејзиното стартување. Музиката од рекламата е исто така голем хит, со повеќе од 300.000 преземања.

Видеото под наслов „Волшебни инспирации, одушевувачки дизајни“ предизвика голема раздвиженост на дитигалните платформи, достигнувајќи 168 милиони единствени посетители или една третина од индиската популација што има пристап на интернет. Резултатот се шест милиони посети на веб-страниците на Kia во Индија.

Ова е прва реклама на Kia во Индија. Директорот на маркетинг во Kia Motors во Индија, Манохар Бат, по овај повод изјави: „Особено се интересни позитивните коментари и љубовта што ја видовме кај нашите гледачи, кои ги обожуваат музиката и симболиката во кампањата.“

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365