Home » Во фокусот » Рекордни цени на рекламите за време на оскарите

Рекордни цени на рекламите за време на оскарите

Стапката на пораст на цените на рекламите за време на доделувањето на Оскарите кое се случи ноќта во Неделата спрема Понеденикот, за прв пат е поголема од стапката на пораст на цените на рекламите за време на Супер Бол.

За ТВ спот од 30 секунди за време на овогодинешната најгламурозна филмска вечер, огласувачите требаше да искешираат речиси 1,8 милиони долари, што е речиси 10% повеќе отколку минатата година.

Друга новост е што долгогодишните ексклузивни партнери Хјундаи и Кока-Кола кои имаа ексклузивитет за реклами од автомобилската односно индустријата на безалкохолни пијалоци, оваа година беа заменети со Генерал Моторс и Пепси.

Во продолжение погледајте дел од рекламите за време овогодинешните оскари:

Pepsi 

Lipton Tea

Dove

Snickers

Автор Борис Ефтимовски

Борис е маркетинг и ПР професионалец, основач на Маркетинг365. Во своето работно портфолио, вклучува работни ангажмани за повеќе домашни и интернационални мали, средни и големи компании каде бил вклучен како маркетинг/ПР менаџер или консултант. Доколку Ви е потребна асистенција или консултација за Вашите маркетинг, ПР или продажни активности пишете му на: boris@marketing365.mk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365