Home » Во фокусот » Слушнете го звукот на Coca-Cola преку принт реклами

Слушнете го звукот на Coca-Cola преку принт реклами

Голем број на брендови се приклучија на трендот за амбиентални звуци кои предизвикуваат благ наплив на еуфорија врз чувствата, но Coca-Cola оди еден чекор понатаму, „трансформирајќи“ звук во принт реклами.

Појдовна идеја во новата кампања на Coca-Cola за европскиот пазар, дело на агенцијата David Miami, е дека и самата слика на чаша газирана Coca-Cola со меурчиња може да ја предизвика чувствителноста на потрошувачите – само што ќе ги погледнат рекламите, тие истовремено и ќе ги „слушнат“.

Кампањата вклучува неколку варијанти на фотографии одблиску – на чаша полна со Coca-Cola, моментот на отворање на стаклено шише и лименка со пијалокот. Притоа, стои и реченицата „Try not to hear this“ („Обидете се да не го слушнете ова“).

Рекламите ќе бидат пласирани на повеќе централноевропски и источноевропски пазари, на билборди, во списанија и весници.

„Со оваа кампања сакаме да ја активираме чувствената меморија на нашите потрошувачи, предизвикувајќи ги за прв пат да слушнат слика, довршувајќи ја рекламата во нивните глави“, истакнува Камила Занарија, Content Lead на Coca-Cola за Централна и Источна Европа.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365