Home » Во фокусот » Смеата а не сексот продаваат производи

Смеата а не сексот продаваат производи

Во истражувањето кое во првиот квартал ова година го изврши НИЛСЕН, а во кое беа вклучени повеќе од 29 илјади испитаници од вкупно 59 земји, се демантираа стручњаците кои сметаа дека рекламите кои имаат елементи на сексуална содржина поминуваат добро кога треба да продадат некој производ.

Имено, смеата или поконкретно, хуморот во рекламите е најефикасниот елемент за една реклама да биде интересна и допадлива за гледачите а со тоа да биде запаметена и да води кон продажба,

На второто место реклами кои се најприфатени се оние кои прикажуваат животни ситуации а трет вид се оние со смејна тематика.

Според истражувањето, рекламите во кои познати спортисти или познати личности воопшто се однесуваат како “адвокати“ на производот во ова време се нај-не-допадливи.

Целата листа во продолжение:

Истражување на Нилсен, Маркетинг365

Извор: Маркетинг Мрежа

Автор Борис Ефтимовски

Борис е маркетинг и ПР професионалец, основач на Маркетинг365. Во своето работно портфолио, вклучува работни ангажмани за повеќе домашни и интернационални мали, средни и големи компании каде бил вклучен како маркетинг/ПР менаџер или консултант. Доколку Ви е потребна асистенција или консултација за Вашите маркетинг, ПР или продажни активности пишете му на: boris@marketing365.mk

ФБ Коментари

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365