battlestar-galactica-mk-630x90
Home » Во фокусот » Тино Кера – нов креативен директор на BBDO Загреб

Тино Кера – нов креативен директор на BBDO Загреб

06.12.2013

Тино Кера е назначен за нов креативен директор на маркетинг агенцијата BBDO Загреб и ќе се приклучи на досегашниот креативен директор Алмир Окановиќ со кого ќе бидат задолжени за водење на петнаесетчлениот креативен тим.

Tino Kera | Marketing365

Пред доаѓањето во BBDO, Кера работеше четири години како копирајтер во агенцијата Греј од каде што премина во агенцијата Студио маркетинг JWT каде 10 години беше креативен директор.

Во BBDO ќе има можност да работи за клиенти како Подравка, Дукат, Загребачка Пивара, Американ Експрес, Адидас итн..

BBDO Загреб е дел од најголемиот комуникациски холдинг во светот и на хрватскиот пазар е присутна од 1990 година.

 

Автор Борис Ефтимовски

Борис е маркетинг и ПР професионалец, основач на Маркетинг365. Во своето работно портфолио, вклучува работни ангажмани за повеќе домашни и интернационални мали, средни и големи компании каде бил вклучен како маркетинг/ПР менаџер или консултант. Доколку Ви е потребна асистенција или консултација за Вашите маркетинг, ПР или продажни активности пишете му на: boris@marketing365.mk

ФБ Коментари

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365