Home » Во фокусот » Во новата кампања Hyudai прави пародија од рекламите за луксузни производи

Во новата кампања Hyudai прави пародија од рекламите за луксузни производи

Hyundai сака да ја раздрма застарената формула на автомобилски реклами со оваа забавна серија

За промоција на својата нова N класа со високи перформанси, Hyundai се одлучи за хумор. Патем, одлучија да се забавуваат така што си поиграа со самобендисаноста на луксузните брендови.

Стратегијата и креативата за кампањата „Feel the Feeling“ ја направи агенцијата R/GA, а се состои од четири спотови наречени „Фен за коса“, „Колонска вода“, „Слушалки“ и „Лансирање“. Преку четири спотови, кампањата ги извлекува клишеата и ги остава во прашина зад себе, промовирајќи ја неспоредливата моќ на N класата.

Колонската вода N мириса на изгорена гума, N слушалките го потопуваат слушателот со бучавата од автомобилот, фенот за коса N можеби и премногу дува, па така го „издувува“ корисникот и повеќе од што е потребно.

Џејмс Темпл, извршен потпретседател и главен креативен директор за EMEA регионот во R/GA, изјави: „Нашата цел со оваа кампања е да се издвоиме од толпата, да ја раздрмаме застарената формула на автомобилските реклами и што е најважно, да се забавуваме со гледачите. Сакаме луѓето одново да ги преипитаат своите ставови за Hyundai, како пректичен, компромисен избор и да го видат како бренд кој им покажува на луѓето преку демонстрирање на силата на N линијата, дека тие прават автомобили кои се забавни за возење и кои се поинакви од останатите. Се` е постигнато со комбинирање на малку разиграност со иновациите во оваа трансформативна автомобилска кампања.“

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365