Home » Во фокусот » Во новата кампања моделите на Ауди станаа синхронизирани пливачи

Во новата кампања моделите на Ауди станаа синхронизирани пливачи

Ауди започна кампања во која асфалтните патишта се заменети со вода со цел на новите модели да им се даде вистинска бина на која ќе ја покажат сета своја грациозност и маневрирање.

Во кампањата, која беше креирана од страна на Агенцијата BBH Лондон е направен специјална базен, каде што Audi A1 и Audi A7 изведуваат магичен танц, како синхронизирани пливачи, демонстрирајќи способност за контрола на малите, како и големите модели на компанијата.

Целта на видеото е да се пренесе фактот дека големината не е сè кога станува збор за изборот на нов автомобил, а рекламата покажува како помалите, компактни модели може полесно да се управуваат од поголемите модели, сè со цел да им се олесни одлуката на купувачите доколку некогаш се најдат во дилема.

Иан Хартфилд, главен креативен директор на BBH Лондон, изјави: “Не постои подобар пример каде што две единки совршено ги следат движењата на еден со друг од синхронизираните пливачи. Сметавме дека замената на две лица со модели А7 и А1 ќе биде впечатлив начин да потенцира колку ДНК-та на Ауди проникнува во целиот спектар на нивните модели. “

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365