battlestar-galactica-mk-630x90
Home » Маркетинг & Адвертајзинг » Време е на МЕМЕтички маркетинг

Време е на МЕМЕтички маркетинг

Дата: 08.12.2013

Гостинска статија на : Даниел Пешталески®

 

lol-cats1

Јас сум голем споделувач на Мемиња.

Повеќе колеги кои ме следат на социјалните мрежи ми поставија прашање зошто го преведувам зборот ☛ Meme. Потеклото на оваа терминологија е интересна тема за размислување, пребарување и споделување :)

Одговорот беше дека не ни се обидувам да го преведувам на македонски, пошто е преведено како МЕМЕ, МЕМИ или МЕМИЊА-та.
Иако не можев да најдам дека во македонскиот јазик постои некој стручен термин се наметна и идејата дека тоа е модел од мрежен маркетинг бидејќи сепак се користат социјални мрежи за распространување на МЕМЕ, МЕМИ или МЕМИЊАта.

При пребарување, поими на MEMИЊА, се сврзуваат со овие термин зборчиња :
☛ Зборот “retro-memes” …..retro meme

☛ Зборот “meme – jacking ( #jacking – киднапирање)” се осознава дека датира најмалку од 2002 година
☛ Зборот “meme – junkies ( #junkies – наркомани )” се осознава дека датира најмалку од 2010 година
Идејата е прилично слична на “retro-memes” , но “meme-jacking” се користи повеќе како глагол : па е чин на правење на “retro-meme“ и е познат како “meme-jacking”.

Значи, т.е. “meme-jacking” користи меме за енергијата и ресурсите на “meme-jacked” и мемето е тоа што помога да се шири.

Терминот “meme – jacking” се однесува на користење на MEME и со самиот процес да се МОДИФИЦИРА уште е причина објектот т.е. МЕМОТ.

Сите сме виделе различни мемиња. Тие се зад некои од најпознатите смешни и неверојатни работи на интернет.

Пример. “Y U No Guy”, “Lolcats” и се присутниот “Ridiculously Photogenic Guy” се сите интернет меми, кои го наоѓаат својот пат низ речиси секој ќош и пукнатина на интернет.

Меме во суштина било идеја да се споделува масовно, со повеќе или помалку точност според контекст на интерпретацијата, преовладување на социјални трендови, и др.

Тие се фасцинантни не само затоа што се шират, исто така бидејќи се и променливи.

Идејата станува меме затоа што ќе се развива на повеќе од она што мислиме дека се највозбудливите аспекти на современата масовна комуникација.

Тоа не е премногу тешко да дознам зошто:

Ако можете да креирате или манипулирате со меме кој ја носи вашата порака во целост на интернет и во популарната култура со светлосна брзина, сте си добиле маркетинг алатка која не е само супер ефикасна, исто така е и многу економична.

Многу колеги во маркетинг индустријата ги проучувале различните мемиња и ги оставале корисниците да ги модифицираат.

Оваа техника се вика……. Ви текнува?

МЕМЕТИЧКИ маркетинг, но тоа е се уште само почеток , поголемиот дел од него е “meme-jacking” земање постоечки меми и модифицирање врз нив за промотивни употреби…..

y-u-no-meme-jack

ФБ Коментари

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365