Home » Во фокусот » Време е за промена на името!

Време е за промена на името!

Дали би го промениле своето име?

За награда Ви следуваат стан во Берлин, Германија (во времетраење од една година) со тераса, спална, целосно опремена кујна + велосипед со Вашето име изгравирано на него, авионска карта во еден правец до Берлин, два бесплатни лета до Франкфурт и Минхен и часови за изучување на германскиот јазик. Вашето ново име изгравирано на него. Новото ВАШЕ име треба да биде Клаус-Хајди. Баш така. Клаус-Хајди (вметни презиме).

Клаус-Хајди е микс на двете најпопуларни имиња во Германија во моментов, а идејата зад оваа по малку бизарна кампања е на маркетинг компанијата ДДБ, наменета за нивниот клиент Lufthansa, за подрачјето на Шведска. Можете да бидете мирни. Сега-засега.

Кампањата, со своја веб страна, имаше по малку неверојатен одзив откако 42 лица од Шведска се пријавиле на конкурсот. Организаторите очекувале 0 до максимум 2. 70% од нив биле мажи. 41 лице од нив ќе добијат сребрено членство во програмата на авионски милји на Lufthansa + 60000 милји, освен следниот господин – Ви го претставуваме Клаус-Хајди Андерсон, 24 години од Фјугеста:

KHL

 

Но, сето ова си има своја позадина. Швеѓаните се навикнати на тоа да сакаат да си ги менуваат презимињата (не имињата, но за се постои прв пат).

Lufthansa штотуку создаде 42-ца Клаус-Хајдиња во светот. Кој рече дека постои граница во маркетингот?

1234

Автор Мирослав Мечкароски

Мирослав е инволвиран во различни маркетинг проекти на различни платформи, со акцент на интернет медиумите и нивното влијание. Омилената дестинација му се бренд стратегиите и јавното говорење (+ПР), а како деликатес ги смета проектниот менаџмент и менаџментот на настани.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365