Кампањата која ја осмисли агенцијата JWT Amsterdam ги претвора видеата во валута
Оваа иновативна холандска кампања за Опел цели кон милениумците, претварајќи ги YouTube прегледите во валута. Кампањата ја осмисли агенцијата JWT Amsterdam им овозможи на луѓето да купуваат нови автомобили од овај бренд и тоа со помош на прегледи на видео записи на YouTube, кои ги направиле во текот на тест возењето на Опел возилата.
Брендот ги повика потрошувачите во Холандија да направат креативни видео записи како возат Опел возила, а потоа да ги промовираат своите видео записи. Доколку би достигнале одреден број на прегледи на YouTube, ќе можат тие прегледи да ги искористат за купување на нов автомобил. Принципот е што повеќе прегледи на YouTube , тоа поскап мадел на Опел може да се добие. На пример, со 739.600 прегледи, можете да возите Opel Corsа, а за 922.800 прегледи, ќе возите Opel Astrа. Холанѓанецот Yuri Schuurkes е првиот добитник, кој купил Opel Astrа со своето видео кое собра 4,1 милиони прегледи до сега.
во валута. Кампањата ја осмисли агенцијата JWT Amsterdam им овозможи на луѓето да купуваат нови автомобили од овај бренд и тоа со помош на прегледи на видео записи на YouTube, кои ги направиле во текот на тест возењето на Опел возилата.
Брендот ги повика потрошувачите во Холандија да направат креативни видео записи како возат Опел возила, а апотоа да го промовираат своите видео записи. Доколку би достигнале одреден број на прегледи на YouTube, ќе можат тие прегледи да ги искористат за купување на нов автомобил. Принципот е што повеќе прегледи на YouTube , тоа поскап мадел на Опел може да се добие. На пример, со 739.600 прегледи, можете да возите Opel Corsа, а за 922.800 ќе возите Opel Astrа. Холанѓанецот Yuri Schuurkes е првиот добитник, кој купил Opel Astrа со своето видео кое собра 4,1 милиони прегледи до сега.