Home » Во фокусот » За “тајно” рекламирање исплатени 25 милиони долари

За “тајно” рекламирање исплатени 25 милиони долари

Фудбалскиот клуб Барселона и Интел потпишаа петгодишен спонзорски договор од 25 милиони долари за „невидливо“ рекламирање.

reklama na intel na dresovite na barsa

 

“Интел инсaид” ќе биде отпечатен на дресовите на фудбалерите од Каталонија, но од внатрешната страна и ќе биде видлив само кога ќе се постигнуваат голови.

Со овој договор играчите не се обврзани секојпат да го откриваат скриениот знак на Интел, по секој постигнат гол. Но поради ефикасноста на фудбалерите на Барселона потегот на Интел е сосема економски оправдан.

Автор Борис Ефтимовски

Борис е маркетинг и ПР професионалец, основач на Маркетинг365. Во своето работно портфолио, вклучува работни ангажмани за повеќе домашни и интернационални мали, средни и големи компании каде бил вклучен како маркетинг/ПР менаџер или консултант. Доколку Ви е потребна асистенција или консултација за Вашите маркетинг, ПР или продажни активности пишете му на: boris@marketing365.mk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365