Home » Во фокусот » За “тајно” рекламирање исплатени 25 милиони долари

За “тајно” рекламирање исплатени 25 милиони долари

Фудбалскиот клуб Барселона и Интел потпишаа петгодишен спонзорски договор од 25 милиони долари за „невидливо“ рекламирање.

reklama na intel na dresovite na barsa

 

“Интел инсaид” ќе биде отпечатен на дресовите на фудбалерите од Каталонија, но од внатрешната страна и ќе биде видлив само кога ќе се постигнуваат голови.

Со овој договор играчите не се обврзани секојпат да го откриваат скриениот знак на Интел, по секој постигнат гол. Но поради ефикасноста на фудбалерите на Барселона потегот на Интел е сосема економски оправдан.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365