Британската маркетинг групација WPP го соопшти именувањето на Елaв Хорвиц како прв генерален директор за иновации (Chief Innovation Officer) – новосоздадена позиција која има за цел да го зајакне користењето на технологија за подобрување на услугите за клиентите. Хорвиц ќе ја предводи иновациската агенда на WPP, поврзувајќи ги креативните тимови со глобалните технолошки партнери и поттикнувајќи соработка за развој на решенија базирани на вештачка интелигенција.
На новата позиција, Хорвиц ќе се фокусира на помагање на клиентите да ги искористат напредните технологии за подобрување на маркетингот, креацијата на содржини и ангажман со потрошувачите. За својата работа ќе го известува генералниот директор за технологија на WPP, Стефан Преториус, и ќе работи тесно со неодамна проширениот тим на лидери за иновации.
Хорвиц носи големо искуство во технологијата и иновациите, како советник на Spotify и Meta Creative Councils. Нејзиното именување го истакнува континуираното вложување на WPP во вештачката интелигенција и дигиталните решенија, по неодамнешните клучни ангажмани на лидери за креативност и вештачка интелигенција.
Тимот за иновации ќе се фокусира на три главни области: развој на креативен талент преку програми како WPP Creative Tech Apprenticeship, користење напредни алатки со вештачка интелигенција од партнери како Google, Adobe и Meta, како и поттикнување на култура на постојана иновација низ целата компанија. Раните резултати веќе вклучуваат побрза продукција на кампањи и нови решенија за клиенти.
Извршната директорка на WPP, Синди Роуз, потенцира дека ова именување ја покажува посветеноста на компанијата – иновацијата да биде во центарот на сè што прави. Со Хорвиц на чело, WPP има за цел да обезбеди поефикасни решенија базирани на вештачка интелигенција и да им помогне на клиентите да истражуваат нови трансформативни технологии.


















