Пивскиот бренд Corona ја одбележува својата 100-годишнина на навистина уникатен начин: дозволувајќи му на сонцето да ги направи фотографиите.
Кампањата, создадена од агенцијата DAVID Buenos Aires, користи техника наречена „пинхол фотографија“, една од најстарите форми на фотографија, која се базира само на мала кутија, мал отвор и природна сончева светлина. По крајбрежјето на Чиле, сонцето сними 100 фотографии кои прикажуваат локални луѓе, животни и пејзажи.
Техниката ја прави секоја фотографија да биде изненадување. „Не постојат моментални снимки, само чекање“ – изјави фотографот и еколошки активист Родриго Фариас. Ова чувство на мистерија ја рефлектира пораката на кампањата: успорете го животот, уживајте во моментот и верувајте во природата.
Игнасио Флота и Николас Вара, главни креативни директори во David Buenos Aires, објаснија дека сонцето е придружник на Corona веќе еден век. Кампањата ја комбинира уметноста, науката и поезијата за да го прослави овој јубилеј на начин кој суштествено го одразува духот на брендот.
Проектот беше претставен во Museo Urbano Tobalaba (MUT) во Сантијаго, со бесплатна јавна изложба. Исто така, беше објавена и ограничена серија на книги која ги прикажува фотографиите направени од сонцето и ги раскажува приказните на луѓето кои живеат „на Corona начин“, поврзани со природата и фокусирани на моментот.
Маркетинг директорката на брендот, Камила Плас, истакнува дека кампањата оди подалеку од само „плажи и пиво“. „Преку оваа техника, снимивме нешто повеќе од фотографии – начин на живеење и чувство“ – заклучува таа.




















