Home » Во фокусот » Клиентот A1 Словенија и` се заблагодари на агенцијата Grey Љубљана за канскиот лав со неверојатно изненадување

Клиентот A1 Словенија и` се заблагодари на агенцијата Grey Љубљана за канскиот лав со неверојатно изненадување

Освен сребрен и бронзен лав од Кан, Grey Љубљана сега има и еден бетонски од 120 килограми

Освен сребрен и бронзен лав, вработените во агенцијата Grey Љубљана во четвртокот наутро пред вратите ги изненади и лав од бетон. Се испостави дека тука за време на ноќта го донела екипата на A1 Словенија и така со 120 килограми тешкиот подарок се заблагодарила за успехот и соработката на проектот Lahkonoćnice.

Lahkonočnice, освен двете награди Cannes Lion, кои ги освоија во категоријата Radio (во категориите Use of Radio & Audio as a Medium and Casting & Performance), имаа и четири пласмани во финале и тоа во категориите Mobile (Social Purpose and Corporate/Commercial), Direct и Promo and Activation.

Lahkonočnice (The Bedtime Storytellers) е дигитална платформа со звучни бајки кои ги читаат раскажувачи од домот за стари лица. Со цел на постарите жители во домовите да им се овозможи повторен контакт со надворешниот свет и да се зајакнат нивните когнитивни способности, А1 Словенија им овозможи да станат раскажувачи за добра ноќ.  Со читање и снимање на Lahkonoćnica, бајки од познати словенски автори, раскажувачите создаваат богата збирка на звучни бајки, кои преку интернет платформата,  малите деца од Словенија секој ден ги испраќаат во светот на соништата.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365