Home » Во фокусот » “Anything But Sorry”, нова кампања во пресрет на неделата на Даунов синдром

“Anything But Sorry”, нова кампања во пресрет на неделата на Даунов синдром

Агенцијата FCB Canada направи продолжение на нивната наградувана кампања “Down Syndrome Answers” за Здружението на лица со Даунов синдром на Канада, а лансирањето на кампањата се поклопува со неделата на Даунов синдром во оваа земја.

Новата кампања, насловена како “Anything But Sorry”, објаснува дека речиси се` можете да им речете на родителите кои добиле дете со Даунов синдром, освен она што никогаш не треба да го изговорите, а тоа е „жал ми е“.

Кога ќе се роди детето, обично родителите добиваат многу честитки. Последната работа која би им ја рекле на новите родители е „Жал ми е“. Сепак, тоа е она што најчесто родителите кои добиваат новороденче со Даунов синдром го слушаат од своите пријатели, семејството, па дури и од својот доктор. Иако мислат дека сочувството помага, „жал ни е“ е последната работа која новите родители сакаат да ја слушнат.

Во средиштето на кампањата за подигнување на свеста е видеото насловено како “The S Word”. Видеото прикажува лица со Даунов синдром кои споделуват алтернативни работи за изговарање на новите родители – користејќи ги сите несоодветни фрази кои ги знаат, освен „Жал ми е“. Поентата е дека раѓањето на секое дете треба да се слави. Тука е и многу трогателното видео од снимањето, насловено “Why Sorry Is a Bad Word“ .

На овај линк можете да ја погледнете веб страницата на кампањата која ќе продолжи да живее онлајн како ресурс за родителите, семејствата, пријателите и давањето на здравствена грижа.

 

Автор

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365