Home » Во фокусот » Човекот кој на Мекдоналдс му ја донесе титулата најдобар огласувач на светот доаѓа на Денови на комуникации

Човекот кој на Мекдоналдс му ја донесе титулата најдобар огласувач на светот доаѓа на Денови на комуникации

Објавени се имињата на глобалните лидери и првите предавачи на фестивалот – Matt Biespiel и Yousef Tuqan Tuqan

Фестивалот Денови на комуникации ќе се одржи од 28 март до 31 во 2019 година во хотелот Lone во Ровињ. Одговорите на глобалните прашања во комуникациската индустрија од прва рака ќе ги дознаеме од реномирани предавачи од целиот свет.

Први најавени говорници на традиционално богатата програма на фестивалот се маркетинг ѕвездата и добитникот на престижната награда за најдобар огласувач на светот Matt Biespiel и глобалниот директор за иновации на компанијата Accenture Interactive, консултантска фирма која работи во 120 земји и 40 индустрии, Yousef Tuqan Tuqan.

Matt Biespiel, човек кој во улога на глобален маркетинг директор на Мекдоналдс две години по ред му ја донесе титулата на најефикасен бренд во светот, ја освои и најпосакуваната маркетинг награда на престижниот меѓународен фестивал на креативноста во Кан, за најдобар огласувач во светот.

Ги водел комуникациите на Мекдоналдс во 118 земји низ целиот свет, а познатиот слоган i’m lovin it – и мелодијата која со години секојдневно ја потпевнуваат милиони луѓе – многу години се под негово раководство.

Најавено е и доаѓањето на Yousef Tuqan Tuqan, глобалниот директор за иновации и дизајн на Accenture Interactive: овој визионер на дигиталниот маркетинг веќе го години предава за дигиталните трендови на иднината и митовите во Кан, како еден од најпопуларните предавачи на овој ценет фестивал.

Директорот на Денови на комуникации и програмата на фестивалот, Дуња Ивана Балон, ги сподели своите очекувања за 2019 година: “Оваа година во Ровињ ги бришеме границите и се поврзуваме со целиот свет. Го потврдивме доаѓањето на глобални лидери на фестивалот, па моите очекувања се многу јасни -дека Хрватска во текот на тие три дена станува центар на комуникациската индустрија”.

Давор Брукета, претседател на HURA нагласи: “На Денови на комуникации ги носиме најактуелните светски практики од Америка до Азија, што за пазарот како нашиот, навистина е можност за учење и конструктивна дискусија”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365