Marketing mreža синоќа им додели награди на организациите, компаниите, институциите и агенциите за најквалитетните и најпрофесионални индивидуални и интегрирани кампањи на 8. фестивал на интегрирани комуникации KAKTUS by 1664 Blanc. За наградите годинава се натпреваруваа дури 250 проекти.
Кампањата „Суперхерој“, дизајнирана и имплементирана од агенцијата McCann Beograd за клиентот Mastercard, беше прогласена за интегрирана кампања на годината – Grand Prix.
Со вкупно 14 финалисти, меѓу кои и двајца победници, компанијата A1 Srbija беше прогласена за „Огласувач на годината“ – шеста година по ред. Агенцијата Leo Burnett, со 22 финалисти, од кои 5 победници, е прогласена за „Агенција на годината“.
Агенцијата Leo Burnett освои награди во категориите: Поединечни дела – Радио и Профитна интегрирана кампања за проектот „Srećna mi NovA1“ за клиентот A1 Srbija; Поединечни дела – Принт за проектот „Frikom Kapri Leto je“ за клиентот Frikom; Поединечни дела – Outdoor и интегрирана кампања создадена за друг пазар за проектот „Smoki 50 Years Celebration“ за клиентот Atlantic Štark.
Агенцијата McCann Beograd освои награди во категориите: Поединечни дела – ПР и Иновативна интегрирана кампања за проектот „Суперхерој“ на компанијата Mastercard, како и во категоријата „Извршување – продукција“ за проектот „Skrati priču. Pronađi bolji posao“ за клиентот Infostud Grupa.
Агенцијата Ovation BBDO ја освои наградата во категоријата: Поединечни дела – Инфлуенсер маркетинг за кампањата „Rispekt za sve što jesi“ за клиентот PepsiCo – Marbo Product.
Агенцијата Communis освои награди во категориите: Поединечни дела – Внатрешни комуникации за проектот „NIS vrednosti – Držimo se reči“ за клиентот Naftna industrija Srbije; Digital – Социјални медиуми за проектот „Vila Divljina“ за клиентот WWF Adria; Digital – Содржински маркетинг за проектот „Jednakost dolazi iz kuće“ за клиентот Bambi и Поединечни дела – Web за проектот „Najskuplja stolica na svetu“ за клиентот WWF Adria.
Агенцијата Represent Communications се закити со три награди во категориите: Поединечни дела – BTL за проектот „Jače od straha“ за клиентот Roche; Поединечни дела – Event за проектот „Kuća iz budućnosti“ за клиентот Eco Natura и Поединечни дела – Директен маркетинг за проектот „Recikliraj hejt“ за клиентот Recan fondacija.
Агенцијата Konteent Media освои две награди во категориите Интегрирана кампања за брендирање на работодавач и Поединечни дела – Медиуми за проектот „Bukvalno za kikiriki“ за клиентот The Fun&Fit Company.
Агенцијата M2Communications ја доби наградата во категоријата Поединечни дела – Видео за проектот „Cupra Hero – interaktivni video“ за клиентот Porche SCG.
Агенцијата Direct Media United Solutions ја доби наградата во категоријата Извршување – Дизајн за проектот „HIV je etiketa“ за здружението POTENT.
Агенцијата Red Communication ја освои наградата во категоријата Општествено одговорна интегрирана кампања за проектот „Tvoj pogled na svet“ за клиентот Roche.
Агенцијата LUNA\TBWA Belgrade ја освои наградата во категоријата Cross Media – интегрирана кампања за проектот „Hajde da imamo vremena“ за клиентот Grand kafa.
Агенцијата Friday Finally ја освои наградата во категоријата Brand Awarness – интегрирана кампања за проектот „18+ godina sa vama!“ за клиентот Polovni automobili.
Агенцијата DROM Agency ја доби наградата во категоријата Дигитална интегрирана кампања за проектот „Unfollow“ за клиентот Atlantic Grupa – Cockta.
Mercator-S ја доби наградата во категоријата Адаптирана интегрирана кампања за проектот „Poziv Deda Mraza“.
Агенцијата Propulsion ја освои наградата во категоријата Интегрирана кампања за медиумска и дигитална писменост за проектот „Priručnik medijske i informacione pismenosti za roditelje“, изработен во соработка со USAID Srbija и Министерството за култура и информации на Република Србија.
За тоа кои ќе ги добијат овогодишните KAKTUS награди одлучуваше стручно жири составено од признати и угледни професионалци од компании, креативни, ПР, дигитални агенции и продукциски куќи од Србија и регионот. Жирито од Србија оваа година работеше во состав: Бојан Брукнер, Creative Director, Leo Burnett Beograd; Бојана Ненадовиќ, Marketing Director, Coca-Cola HBC; Иван Радојевиќ, Client Service Director, Real Grupa RGS; Ивана Козличиќ, RRP Marketing Communication Manager SEE, Philip Morris International; Иво Матејин, Partner & Creative Director, Propulsion; Катарина Шибалиќ, Marketing Director, Strauss Adriatic; Кристина Јовановиќ, Senior Art Director, McCann Beograd; Милан Периќ, Marketing & Communications Director, Carlsberg Srbija; Наташа Павловиќ, Chief Marketing Officer, Mercator-S; Никола Вуковиќ, Managing Partner, Evoke Group; Сања Бушиќ, Marketing Lead South Central Europe and Baltics, PepsiCo; Сања Гајиќ, Digital Account Director, Fullhouse Ogilvy; Вања Вагиќ, Corporate Affairs Manager UBBAI Region, MARS; Владимир Аранѓеловиќ, Digital Director, Direct Media United Solutions; и Владимир Митровиќ, Creative Director, Ovation BBDO.
Регионалното жири оваа година беше составено од: Барбара Филипчиќ, Marketing Manager, IKEA SEE (Хрватска); Данило Калезиќ, Senior PR, Communications & Events Manager, Porto Montenegro (Црна Гора); Ива Калигариќ, Managing Director, Señor (Хрватска); Крешимир Катиќ, Head of Marketing, Market Research & Customer Experience, Zagrebačka banka (Хрватска); Ксенија Планиќ, Creative Director, Bild Studio (Црна Гора); Маја Наумовска Савеска, Head of Corporate & Marketing Communications, Halkbank Skopje (Македонија); Марина Боланча, Managing Director, Abeceda komunikacije (Хрватска); Марина Буразер, Group Marketing Director, Fortenova Grupa (Хрватска); Медеја Крашевец, Creative Director, Luna\TBWA (Словенија); Милена Јаковљевиќ, Strategy Director, DROM Agency (Словенија); Миха Бевц, Partner & Creative Director, Herman&partnerji (Словенија); Стипе Бачиќ, Account Director, Šanavala Concept Store (Хрватска); Томаж Апохал, Creative Director, Yootree (Словенија); Вања Чиниќ, Creative Director, Bruketa&Žinić&Grey (Хрватска); и Владимир Ристевски, Partner & Creative Director, Piksel LTD (Македонија).
Наградата KACTUS Talents (powered by SBB) ја освои тимот Trstenik, составен од Душан Николиќ и Милена Стојиќ од агенцијата Žiška.
ЗА ПРВ ПАТ ДОДЕЛЕНИ ПРИЗНАНИЈАТА KAKTUS ALL STARS
Покрај традиционалните KAKTUS награди, Marketing mreža оваа година за прв пат им додели признанија на најуспешните експерти од агенциите во Србија – KAKTUS All Stars во 11 категории.
Целта на наградите KAKTUS All Stars е да ги поттикнат и мотивираат експертите од агенциите во Србија, но и да ѝ укаже на стручната јавност за нивниот потенцијал, таленти и креативност. Со оваа награда Marketing mreža сака да промовира професионални модели, но и да придонесе за подобрување и развој на креативната индустрија во Србија.
За разлика од другите струковни награди на српскиот пазар кои ги наградуваат најуспешните тимови и проекти, меѓу кои се и традиционалните награди KAKTUS, KAKTUS All Stars ги наградува и истакнува оние поединци од агенциите кои со својата работа, креативност, знаење и вештини, секојдневно ги поместуваат границите на пазарот на маркетиншките комуникации во Србија.
Номинирани за наградите KAKTUS All Stars беа сите експерти од агенциите во Србија кои ги доставија своите креативни дела за традиционалните награди KAKTUS 2022.
Признанието KAKTUS POWER RANGER го доби Наташа Бојаниќ од агенцијата Leo Burnett, која заедно со својот тим работеше на кампањите на брендовите Smoky и Frikom.
Признанието KAKTUS SUPERSTAR го доби Наташа Шарчевиќ од компанијата Atlantic Štark, која заедно со своите тимови работеше на проектите на брендовите Smoky и Najlepske želje.
Признанието KAKTUS CMF му припадна на Бојан Брукнер од агенцијата Leo Burnett, кој работеше заедно со тимовите на кампањите за брендовите Heineken, Smoky и Frikom.
Признанието KAKTUS ORIGIN го доби Андријана Васиќ Никчевиќ од агенцијата Leo Burnett, која заедно со тимовите работеше на кампањите на компанијата A1 Srbija.
Признанието KAKTUS FIRE STARTER го доби Владимир Симиќ од агенцијата McCann Beograd, кој работеше на кампањи за компаниите Delhaize, Carnex, Mastercard и Infostud.
Признанието KAKTUS BIG PICTURE го доби Ивана Зековиќ од агенцијата Leo Burnett, која заедно со тимот работеше на проектите за брендовите Smoky и Frikom.
Признанието KAKTUS PANTONE го доби Катарина Јовановиќ од агенцијата Leo Burnett, која заедно со тимовите работеше на проектите Frikom и Smoky.
Признанието KAKTUS LIKE-SHARE-SUBSCRIBE го доби Милица Јовљевиќ од агенцијата Konteent Media, која заедно со тимот работеше на проектот Bukvalno za kikiriki.
Признанието KAKTUS FIRST IMPRESSION го доби Наташа Митровиќ од агенцијата Konteent Media, која заедно со тимот работеше на проектот Bukvalno za kikiriki.
Признанието KAKTUS BIG SEEN го доби Јелена Милановиќ од агенцијата Konteent Media, која заедно со тимот работеше на проектот Bukvalno za kikiriki.
Признанието KAKTUS RISING STAR го доби Драгана Милачак од агенцијата Red Communication. Влегувањето во финалето на натпреварот KAKTUS Talents ѝ донесе 1 поен, а од членовите на жирито доби дополнителни 3 поени на јавните презентации кои се одржаа на 19 октомври.
Фестивалот KAKTUS 2022 го поддржаа преку 50 медиумски куќи од целиот регион, како и компаниите: Mercator-S, Frikom, Jaffa Crvenka, Philip Morris International, Atlantic Štark, Galenika, Infostud 3. Platinum спонзор на фестивалот е 1664 Blanc, златен спонзор на фестивалот е SBB, сребрени спонзори се Forma Ideale, Mars, L’Oreal и MPC Properties, додека пак овогодишни бронзени спонзори се компаниите Coca-Cola HBC, Imlek и Xiaomi Balkan. Пријатели на фестивалот се USAID Srbija, Propulsion и CIPE. Партнери на фестивалот се агенциите: Ovation BBDO, Headline, Drive Agency, Info Media Group, Alma Quattro и DPC Networks. Фестивалот го поддржаа и Nova Communications, Real Grupa RGS и Represent System.
Повеќе информации за фестивалот можат да се најдат на официјалниот веб-сајт, заедно со целосната листа на финалисти и победници со просечните доделени оценки: https://kaktus.rs/