Home » Во фокусот » Фејсбук ја започна својата најголема бренд кампања досега

Фејсбук ја започна својата најголема бренд кампања досега

Фејсбук ја започна својата најголема бренд кампања досега, после скандалот со податоците со компанијата Кембриџ Аналитика и дополнителното сведочење на Марк Цукерберг пред Конгресот на САД.

Во новата кампања, Фејсбук зборува за својата одговорност, колку сериозно пристапува кон оваа одговорност и ги потсетува луѓето зошто се приклучиле на платформата со пораката “Here together“.

Кампањата игра на картата на емоциите, но не успева да го адресира основниот проблем на безбедноста и начините на кои Фејсбук се занимава со проблемите на своите корисници, со што спотот на некој начин дава впечаток дека компанијата порачува, “Жал ни е, но сепак не ни е жал.”

Спотот, кој го направи интерен креативен тим The Factory е добро изработен, но неговата содржина делумно го осликува Фејсбук како жртва во целата ситуација, што би можело да разочара голем број корисници кои бараат поодговорно и побезбедно управување со нивните податоци.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365