Home » Во фокусот » Golden Drum ги објави финалистите

Golden Drum ги објави финалистите

Македонските проекти финалисти во речиси сите категории каде што се натпреваруваат.

23-от Golden Drum, кој се оддржува во Љубљана, Словенија под слоганот “Inspired to Inspire”, ја објави листата на финалисти на овогодинешниот фестивал, а меѓу 253 финалисти, нашиот регион е претставен 26 пати. Посебен успех забележа македонската Saatchi&Saatchi, чија кампања Sea Hero Quest се најде меѓу финалистите во дури пет категории.

Следи листата на регионални финалисти по држави:

Македонија

Агенција: New Moment New Ideas Company Skopje; Кампања: Makes bitter sweeter 1; Клиент: Evropa AD Skopje (Press)

Агенција: New Moment New Ideas Company Skopje; Кампања: Makes bitter sweeter 2; Клиент: Evropa AD Skopje (Press)

Агенција: Saatchi&Saatchi Macedonia; Кампања: Sea Hero Quest; Клиент: Deutsche Telekom (Digital, Mobile, Integrated, Activation, New or innovative)

Хрватска

Агенција: Señor; Кампања: Uhvati val; Клиент: Atlantic Grupa Croatia (Design)

Агенција: Studio Sonda; Кампања: Piquentum Sv. Vital 2014; Клиент: Vinski podrum BuzetHrvatska (Design)

Агенција: Bruketa&Žinic OM; Кампања: Etiketa štedljivog čovjeka; Клиент: Jako vino (Design)

Агенција: Imago Ogilvy; Кампања: Wing of love, Клиент: Jamnica (Digital, Branded content)

 

Словенија

Агенција: Pristop; Кампања: Smooth banking; Клиент: Nova KBM (Branded content)

Агенција: LUNA\TBWA; Кампања: Laško Beer forecast; Клиент: Pivovarna Laško Union (Radio)

 

Србија

Агенција: McCann Beograd; Кампања: Lav kokice; Клиент: Carlsberg Serbia (Direct, Integrated)

Агенција: McCann Beograd, Кампања: ARt, najveća virtuelna postavka umetničkih dela; Клиент: Muzej savremene umetnosti u Beogradu (Mobile, Branded content, OOH)

Агенција: Saatchi & Saatchi Belgrade, Кампања: Najvažniji poziv u životu, Клиент: Hemofarm Foundation Serbia (Integrated, Public relations)

Агенција: New Moment New Ideas Company, Кампања: Run For Peace, Клиент: Nike Running Club,Sport Time Serbia (Activation, Events, Public relations)

Агенција: Scholz & Friends Belgrade, Кампања: The Unheard Song; Клиент: samopromocija (Branded content)

Агенција: No Ordinary Agency; Кампања: #CrazyEnoughToChangeTheWorld; Клиент: CrazyEnoughToChange TheWorld Serbia (New or innovative)

Победниците ќе бидат прогласени на посебна церемонија која ќе се оддржи во петок.

Покрај главните категории, Golden Drum ги објави финалистите и во Off Drum натпреварувањето Ljubljana Poster Award, а целосната листа можете да ја погледнете подолу:

golden-drum-23-finalisti-2

Автор Marketing365

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија. Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 год.), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014). Почнувајќи од февруари 2015 година, Маркетинг365 е официјален претставник во Македонија на најпознатиот светски креативен фестивал Cannes Lions. Тимот на М365 го сочинуваат активни професионалци од маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија. e-mail : contact@marketing365.mk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365