Home » Во фокусот » Гранд При на Cannes Lions 2017 за проектот “Meet Graham“

Гранд При на Cannes Lions 2017 за проектот “Meet Graham“

Агенцијата Clemenger BBDO Mелбурн го освои првиот Гранг При на овогодинешниот кански фестивал за кампањата “Meet Graham”, која е креирана за австралиската Комисија за сообраќајни несреќи.

Се работи за модел на човек кој е криран да преживее собраќајна несреќа. Автомобилите се развиваат многу побрзо отколку луѓето. Graham го креира уметикот Patricia Piccinini, со помош на хирург и инженер.

Кампањата освои Гранд При во саботата во рамките на категоријата Health & Wellness на Lions Health фестивалот. Исто така освои и Златен лав, три Сребрени и еден Бронзен.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365