Home » Во фокусот » Имате ли „Водоинсталатерско деколте“? Во овај оглас за брендот Liquid-Plumr сите го имаат

Имате ли „Водоинсталатерско деколте“? Во овај оглас за брендот Liquid-Plumr сите го имаат

Во новиот оглас кој агенцијата FCB Чикаго го работела за брендот – средството за одзатнување на одводи Liquid-Plumr (во слободен превод течен водоинсталатер), различни типови на луѓе, од пожарникар и продавачка на цвеќе до боксер и куглаш, покажуваат малку повеќе кожа од позади отколку што е вообичаено – на нашите простори познато и како „водоинсталатерско деколте“.

Во сите нас постои водоинсталатер“ тврди нараторот на спотот, поигруваји се со називот на брендот.

„Со свртување на хумористичните стереотипи во израз на горделивост, сакавме да прикажеме авторитет и доверба ,“ изјави заменик бренд директорот на овај клиент Tiffany Leung.

Дали вистинскиот водоинсталатер ќе се чувствува горделиво или навредено од овај оглас не знаеме, но од брендот тврдат дека во секој случај, на било кој начин не сакале да навредат никого.

Автор

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365