Home » Во фокусот » Избрани најдобрите 25 кампањи на BalCannes

Избрани најдобрите 25 кампањи на BalCannes

Помеѓу бројните кампањи кои пристигнаа на регионалната ревија на рекламни агенции BalCannes, вчера беа избрани најдобрите 25. После целодневното жирирање во пресрет почетокот на овогодинешниот Weekend Media Festival во Ровињ, Хрватска, жирито составено од угледни новинари специјализирани за маркетинг индустријата, оцени кои кампањи го одбележаа изминатиот период, и ќе останат запаметени по оргиналноста, квалитетот на изведбата и пазарната успешност.

balcannes 1

Со овогодинешното жири претседаваше Борис Ефтимовски (Marketing365), а жирито го сочинуваа уште и: Иван Брезан Бркан (Netokracija), Екрем Дупановиќ (Media Marketing), Марјан Новак (Marketing magazin) и Ивана Парчетиќ (Marketing mreža).

Најдобрите кампањи на BalCannes 2015, по азбучен ред:

Apple и UniCredit Банка – Ovation BBDO

Beck’speriment – Drap

Bubamara – McCann Sarajevo

Buca i Ljupče – McCann Beograd

Chipsy Domaćinski – Ovation BBDO

CROmpiri – Imago reklamna agencija

Dog Pookies  – Mayer McCann

Erste banka_Online krediti  – Grey Worldwide Zagreb

Grad novih Idea – Communis

Heineken Champion the Match  – Publicis Worldwide Zagreb

Hrvatska Lutrija Eurojackpot – Real grupa

Jumper Transfers Everything  – Formitas BBDO

Kako preživeti grozan posao – McCann Beograd

Kazalište za kasnije – Studio Sonda

Living my life – Pristop

Ljubičanstveno – McCann Sarajevo

Movember je celo leto – Luna TBWA

Nadimci – BBDO Zagreb

Naučimo biti veliki – Bruketa&Žinić OM

Nelagoda – Bruketa&Žinić OM

Oral Giving – Imago reklamna agencija

Red Phone – New Moment New Ideas Company Skopje

Spavač – K&K Promotion

Srbija Uživo – McCann Beograd

Suglasnik za život – Imago reklamna agencija

Овие  25 проекти, претставници на агенциите дополнително ќе ги презентираат во главната сала на Weekend Media Festival.

balcannes 2

Освен тоа, агенциите чија кампања се најде меѓу најдобрите 25 има единствена можност да се претстави и во глобална конкуренција. Со партнерството помеѓу BalCannes и глобалниот натпревар Epica Awards, овозможен е 50% попуст за пријава на агенцијата на овогодинешните Epica награди, кои во ноември ќе се одржат во Берлин.

Регионалната ревија на рекламни агенции BalCannes овој септември се одржува по четврти пат како дел од Weekend Media Festival во Ровињ. Повикани да учествуваат, и така да се претстават во овој преглед на регионалниот агенциски пазар, беа сите рекламни агенции од Босна и Херцеговина, Србија, Црна Гора, Хрватска, Словенија и Македонија. Сите пријавени кампањи ќе се најдат на страниците на BalCannes Yellow Pages, каде ќе може да се гледаат во текот на целата година.

Организатори на BalCannes се Хрватското Здружение за Односи со Јавност (HURA) и Weekend Media Festival.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365