Home » Во фокусот » Кои се предвидувањата за глобалната медиумска индустрија за 2019 година?

Кои се предвидувањата за глобалната медиумска индустрија за 2019 година?

Експертите на MediaCom ги споделуваат своите предвидувања за годината што следи

Во ерата на брзи промени предизвикани од немилосрдниот развој на технологијата, медиумскиот свет веројатно е најподложен на влијанието на овие промени.

На крајот на една година, вообичаено е да се направат предвидувања за годината што доаѓа, но, се разбира, никој не може со сигурност да каже што точно е не` чека. Сепак, некои компании располагаат со сознанија и експерти кои обезбедуваат информирани предвидувања, а кој подобро може да предвиде нешто во светот на медиумите од лидерите во оваа област.

Додека 2018 година беше фокусирана на иновации, мерење и доверба, 2019 ветува нешто сосема друго, велат експертите од компанијата MediaCom.

Погледнете што предвидуваат во годината што следи:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365