Home » Во фокусот » Медиски трендови

Медиски трендови

Автор: Љубица Вукчевиќ, Insight Manager, DIRECT MEDIA United Solutions.

Кога станува збор за медиските трендови за 2019 клучниот поим е промена.

Промени се случуваат на сите медиуми – линеарната телевизија се дополнува со Over-the-top телевизија. Over-the-top се однесува на персонализирана технологија, гледање на наше барање, индивидуелна содржина, без реклами но и модели со персонализирани реклами. Сето тоа е поради фактот дека се повеќе и повеќе луѓе се поврзани со мобилен телефон.

Љубица Вукчевиќ, Insight Manager

Кога станува збор за мобилните телефони, со оглед на тоа дека на глобално ниво од 1,2 милијарди луѓе веќе имаат смарт телефон, а во Србија, речиси 65% од населението, маркетингот преку мобилните телефони станува задолжителен. Тоа значи дека содржината што ја пласираме треба да се прилагоди и за малите екрани во визуелна смисла, и во брзината на вчитување.

Промени се случуваат и на интернетот. Вертикалните видеа стануваат нешто стандардно, вниманието на публиката е се пократко и со тоа огласувачите имаат можност да ја таргетираат публиката во микро-моменти преку пократки реклами (snack adds). Инфлуенсерите и понатаму ќе зазимаат голем дел од дигиталниот пазар, но она што е ново, е поголем број на микро инфлуенсери но исто така и фокус кон перформанс кампањи и попрецизни мерења.

Самиот модел на рекламирање се менува. Со помош на блокчејн, посредникот полека се исфрла и огласувачите ќе можат директно да го купат вниманието на нивните корисници.

Во некои сегменти, иднината доаѓа полека: интернет пребарувањето кое сега е на врвот, полека ќе се движи кон визуелно и аудио пребарување.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365