Home » Во фокусот » Паметна кампања која ја искористува нервозата на корисниците при споро вчитување на страници и видеа

Паметна кампања која ја искористува нервозата на корисниците при споро вчитување на страници и видеа

Белгиската телекомуникациска компанија Voo Telecom лансираше паметна кампања кој има за цел да ја искористи нервозата на корисниците кога имаат спор интернет и се присилени да го гледаат „buffering тркалото“ кое врти на нивните екрани.

Кампањата, дело на комуникациската агенција Happiness Brussels, го адаптира кодот позади страниците на вчитување на повеќе новински сајтови и стриминг сервиси, така што секогаш кога ќе се појави „buffering тркалото“, корисниците кои не ги користат услугите на Voo Telecom да добиваат и порака „Се вчитува 2 пати побрзо со Voo“.

Според зборовите на компанијата, кампањата успеала да допре до 70% од таргетираната публика, токму во времето кога ти се најфрустрирани.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365