Home » Во фокусот » Продолжен рокот за пријавување на кампањите за Golden Drum до 18 август

Продолжен рокот за пријавување на кампањите за Golden Drum до 18 август

24 Меѓународен фестивал на креативноста Golden Drum, кој ќе се одржи од 18 до 20 октомври во Љубљана во Grand Hotel Union, го објави крајниот рок за пријавување на кампањите – 18 август 2017.

Кампањите ќе бидат оценети од страна на два вида на жирија, составени од 22 врвни меѓународно признати стручњаци од креативната индустрија.

John Mescall, глобален извршен креативен директор и претседател на McCann Global Creative Leadership Council ќе претседава со Best Practice жирито, додека со жирито Best Piece ќе претседава Bruno Bertelli, глобален креативен директор на Publicis Worldwide.

Натпреварувањето е отворено за сите агенции, огласувачи, клиенти, продукциски куќи и дизајнерски студија, ТВ и други медиумски куќи и сите кои се вклучени во креирање или продукција на пазарни комуникации, регистрирани во следните држави: Албанија, Ерменија, Австрија, Азербеџан, Белорусија, Босна и Херцеговина, Бугарија, Чешка, Црна Гора, Кипар, Естонија, Финска, Грција, Грузија, Хрватска, Израел, Италија, Казахстан, Косово, Киргистан, Латвија, Либан, Литванија, Унгарија, Македонија, Малта, Молдавија, Полска, Романија, Русија, Србија, Словачка, Словенија, Таџикистан, Туркменистан, Турција, Украина и Узбекистан.

Сите кампањи мораат да бидат емитувани/објавени за прв пат помеѓу 1 јануари 2016 и 18 август 2017 година.Кампањите од претходните години не смеат да се пријавуваат на натпреварувањето.

Автор

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365